Agencja Hill+Knowlton Strategies odpowiedzialna za działania Public Relations w kampanii FUZETEA, nowej marki w portfolio firmy Coca-Cola

Biuro prasowe

Agencja Hill+Knowlton Strategies odpowiedzialna za działania Public Relations w kampanii FUZETEA, nowej marki w portfolio firmy Coca-Cola

Agencja Hill+Knowlton Strategies jest odpowiedzialna za działania Public Relations w kampanii wprowadzającej na rynek FUZETEA – nową markę w portfelu? firmy Coca-Cola. To kolejna współpraca agencji z Coca-Cola Poland Services.

Agencja Hill+Knowlton Strategies w ramach współpracy jest odpowiedzialna za stworzenie oraz wdrażanie strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej marki FUZETEA, w tym za prowadzenie biura prasowego, współpracę z ekspertami zewnętrznymi oraz wsparcie komunikacji z zakresu influencer marketingu.

FUZETEA to napój herbaciany, będący fuzją smaków herbaty, owoców, ziół i kwiatów. Jest dostępny w pięciu kompozycjach. Ambasadorką marki FUZETEA jest Barbara Kurdej-Szatan.

Marka odniosła już sukces na 52 rynkach i jest liderem w wielu krajach, np. w Brazylii, Ekwadorze czy Izraelu. W styczniu 2017 roku rozpoczęła swoją ekspansję w kolejnych 37 krajach w Europie i Azji, w tym Polsce.

Za obsługę klienta odpowiada zespół konsultantów z departamentu Komunikacji Marketingowej, którym kieruje Katarzyna Fabjaniak, Group Account Director.

 

Załączniki

Agnieszka Bień

Agnieszka Bień

Agnieszka w zespole Brand Practice Hill+Knowlton Strategies zajmuje stanowisko Junior Account Executive. Od początku pracy w agencji w 2016 wspiera dział Brand Practice w działaniach komunikacyjnych dla takich klientów jak: Netto czy 3M w ramach pierwszych w Polsce zawodów „Starcie Szlifierzy” skierowanych do branży szlifierskiej. Obecnie jest odpowiedzialna również za działania komunikacyjne dla Salatino i SuperFish – dwóch marek należących do grupy GRAAL.

Przed rozpoczęciem pracy w H+K Strategies zdobywała doświadczenie w magazynie Lounge, dwutygodniku VIVA! oraz prowadziła dwa branżowe portale Social Press i Marketing Link.

Agnieszka jest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego (Instytut Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej). Obecnie studiuje na kierunku Dziennikarstwo i medioznawstwo ze specjalizacją Public Relations i Marketing Medialny na Uniwersytecie Warszawskim.

Proponowane