Agencja H+K Strategies rozpoczęła współpracę z Wyborowa Pernod Ricard
Biuro prasowe

Agencja H+K Strategies rozpoczęła współpracę z Wyborowa Pernod Ricard

Do portfolio klientów Agencja H+K Strategies dołączyła firma Wyborowa Pernod Ricard. Jednym z pierwszych zadań agencji jest wsparcie mediowe kampanii społecznej Love Over Hate, zainicjowanej przez markę Absolut.

W ramach współpracy H+K Strategies opracowała działania komunikacyjne dla kampanii społecznej Love Over Hate zainicjowanej przez markę Absolut. Celem akcji jest zachęcenie Polaków do walki z hejtem poprzez okazywanie sobie pozytywnych emocji, wzajemnego zrozumienia i akceptacji.

Agencja jest odpowiedzialna za współpracę z ambasadorką kampanii – Katarzyną Warnke oraz planowanie i realizację działań mediowych.

Za obsługę klienta odpowiedzialna jest Kaja Piekarska (Senior Associate) oraz Aleksandra Samociuk (Senior Account Executive)
z zespołu kierowanego przez Katarzynę Fabjaniak (Group Account Director). Klienta pozyskano w drodze przetargu.

Proponowane