Agencja H+K Strategies rozpoczęła współpracę z Wyborowa Pernod Ricard

Biuro prasowe

Agencja H+K Strategies rozpoczęła współpracę z Wyborowa Pernod Ricard

Do portfolio klientów Agencja H+K Strategies dołączyła firma Wyborowa Pernod Ricard. Jednym z pierwszych zadań agencji jest wsparcie mediowe kampanii społecznej Love Over Hate, zainicjowanej przez markę Absolut.

W ramach współpracy H+K Strategies opracowała działania komunikacyjne dla kampanii społecznej Love Over Hate zainicjowanej przez markę Absolut. Celem akcji jest zachęcenie Polaków do walki z hejtem poprzez okazywanie sobie pozytywnych emocji, wzajemnego zrozumienia i akceptacji.

Agencja jest odpowiedzialna za współpracę z ambasadorką kampanii – Katarzyną Warnke oraz planowanie i realizację działań mediowych.

Za obsługę klienta odpowiedzialna jest Kaja Piekarska (Senior Associate) oraz Aleksandra Samociuk (Senior Account Executive)
z zespołu kierowanego przez Katarzynę Fabjaniak (Group Account Director). Klienta pozyskano w drodze przetargu.

Anna Kołakowska

Anna Kołakowska

Anna Kołakowska z branżą PR związała się w 2015 roku. W zespole Healthcare Hill+Knowlton Strategies jest odpowiedzialna między innymi za działania komunikacyjne oraz media relations klientów z sektora healthcare.

Doświadczenie w zakresie działań PR zdobywała w jednej z warszawskich agencji pracując
w obszarach: zdrowia, technologii i lifestyle dla takich klientów jak Bayer, iSpot, TIMEX, Nautica. Wspierała klientów m.in. w działaniach komunikacji zdrowotnej, korporacyjnej, produktowej czy marketingowej.

Anna jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, kierunków: europeistyka (wydziału Centrum Europejskiego) i latynoamerykanistyka (wydzialu CESLA). Studiowała również na Uniwersytecie Karola (Charles University) w Pradze czeskiej.

Proponowane