Awanse w zespole Komunikacji Marketingowej Hill+Knowlton Strategies
Biuro prasowe

Awanse w zespole Komunikacji Marketingowej Hill+Knowlton Strategies

Od listopada br. Agata Wancerz awansowała na stanowisko Associate, a należąca do tego samego zespołu Adrianna Wycech, objęła pozycję Junior Account Executive. Obie konsultantki realizują obecnie działania dla największej sieci handlowej w Polsce – Biedronki.

Agata Wancerz na nowym stanowisku będzie odpowiadać za koordynację działań komunikacyjnych dla sieci Biedronka. Z H+K związana jest od 2016 roku. Wcześniej pracowała w agencji 24/7 Communication. Do tej pory była odpowiedzialna między innymi za komunikację liderów branży FMCG: Lidla, Netto, Coca-Coli, Mondelēza, Ferrero czy Maspexu. Doświadczenie w branży PR zdobywała pracując również dla takich klientów, jak Black Red White, Leroy Merlin, Bosch, Krosno czy Sieć Przedsiębiorczych Kobiet. Agata jest absolwentką filologii polskiej ze specjalizacją filologia dla mediów na Uniwersytecie Warszawskim.

Adrianna Wycech, która awansowała na stanowisko Junior Account Executive, z H+K związana jest od roku – w tym czasie pracowała m.in. dla klientów takich jak 3M, AliExpress, Netto czy MediaMarkt. Adrianna jest absolwentką dziennikarstwa i medioznawstwa ze specjalizacją dziennikarstwo prasowe na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Zanim związała się z agencja public relations, pracowała jako reporter w Radiu Chillizet.

Adam Gembalczyk

W zespole Hill+Knowlton Strategies Adam pracuje na stanowisku Assistant. Jako członek zespołu healthcare, zajmuje się w szczególności klientami z sektora onkologicznego oraz dermatologicznego. 

Proponowane