• Katarzyna Antoniszewska

    Dyrektor ds. projektów strategicznych

    Katarzyna Antoniszewska z branżą PR związana jest od blisko 20 lat. Ekspert w obszarze komunikacji korporacyjnej oraz produktowej (brand PR). Bezpośrednio przed dołączeniem do zespołu Hill+Knowlton Strategies, jako PR Manager d.s. Digital & E-Commerce w Grupie TVN,  odpowiadała za kompleksowe zarządzanie wizerunkiem marki Player, najbardziej angażującego serwisu OTT w Polsce. Zajmowała się również komunikacją programów z anteny głównej.

    Wcześniej, przez ponad 10 lat budowała swoje kompetencje w Grupie Żywiec S.A., gdzie m.in zarządzała całościowym procesem rebrandingu firmy, który w międzynarodowym konkursie Transform Awards 2012 zdobył nagrodę „Gold Price for Best Rebrand by region: Baltic region”. Równocześnie odpowiadała za kształtowanie relacji Grupy Żywiec ze środowiskami opiniotwórczymi branży piwowarskiej, m.in. poprzez organizację największego w tej części Europy święta piwa „Festiwal Birofilia”.

  • Katarzyna Kamińska

    Executive Vice President

    Katarzyna Kamińska posiada blisko dwadzieścia lat doświadczenia w komunikacji marketingowej i public relations. Jako wiceprezes współzarządza firmą, odpowiada za wzrost biznesu oraz rozwija ofertę usług w obszarze komunikacji marketingowej współpracując z H+K Strategies Global Center of Creative Strategy w Londynie.

    Karierę zawodową zaczynała od pracy w dziale marketingu Onet.pl, póżniej przez kilka lat była związana z polską agencją Business Communications Associates SA. W 2003 roku podjęła wyzwanie zbudowania agencji Havas PR Warsaw (wcześniej Euro RSCG Sensors), z którą była związana przez kolejne czternaście lat. Havas PR Warsaw pod przywództwem Katarzyny zdobyła tytuły największej agencji sieciowej w Polsce, najlepszej agencji sieci Havas oraz lidera rankingu nagród w konkursie Złote Spinacze. Agencja była również wielokrotnie nagradzana w konkursach m.in. KTR, Effie Awards, Sabre Awards oraz Złote Spinacze. W latach 2012-2017 Katarzyna łączyła funkcję prezesa agencji ze współzarządzaniem grupą Havas Worldwide w Polsce oraz była członkiem globalnego kolektywu Havas PR.

    Katarzyna jest wieloletnim jurorem konkursu Złote Spinacze w Polsce, oceniała również projekty public relations w największych konkursach międzynarodowych m.in. Cannes Lions, Eurobest, Dubai Lynx i Sabre Awards. Ukończyła Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie na kierunku handlu zagraniczny. Prywatnie jest mamą nastoletniego syna, pasjonuje się fotografią i lubi  turystykę miejską.

  • Katarzyna Fabjaniak

    Group Account Director, Brand & Corporate Practice

    Jako Dyrektor Zarządzająca odpowiada kompleksowy nadzór nad częścią działań operacyjnych polskiego oddziału, a w szczególności nadzoruje client service w agencji. Ponadto odpowiada za rozbudowę i umacnianie kompetencji digital w H+K.

    Swoje wieloletnie doświadczenie zdobywała pracując dla największych Klientów reprezentujących różne branże m.in. FMCG, entertainment, transportową, energetyczną, real estate czy pharmaceutical. Pracowała m.in. dla takich marek, jak McDonald’s, Procter & Gamble, LIDL, Lotte Wedel, Robert BOSCH, Reebok, Grupa Żywiec, CEDC, Diageo, Wizz Air, Mobilis, Groupe SEB, UPC, Disney Channels, Unilever, Coca Cola, Grupa LUX MED, GlaxoSmithKline, Grunenthal, SCA Hygiene Products, Grupa PHN SA, SGI Baltis, ATAL, Globe Trade Centre (GTC), Gaspol, Gazprom. Posiada doświadczenie w zarządzaniu projektami międzynarodowymi i ich implementacji na lokalnych rynkach. W H+K odpowiadała m.in. za kompleksową realizację kampanii Procter & Gamble „Dziękuję Ci Mamo” na 9 rynkach CE.

    Specjalizuje się w planowaniu i realizacji strategii komunikacji zintegrowanej marek i firm, a także komunikacji kryzysowej. Posiada silne kompetencje w obszarze komunikacji wewnętrznej, employer branding oraz CSR. W swojej pracy przede wszystkim stawia na efektywność, wysoką jakość pracy oraz realizację celów.

    Autorka publikacji naukowych i tekstów w mediach. Prowadzi szkolenia z zakresu wystąpień medialnych, komunikacji kryzysowej oraz komunikacji zintegrowanej.

    Absolwentka Szkoły Strategii Marki przy SAR, Uniwersytetu Warszawskiego i Uniwersytetu Muzycznego. Zwyciężczyni konkursu na najbardziej kreatywny zespół PR w Polsce w konkursie Cannes Lions.

    Monika Podsiadło

    Senior Associate, Brand Practice

    Monika Podsiadło jest doświadczonym konsultantem i specjalizuje się w realizacji projektów o charakterze konsumenckim i edukacyjnych, także z udziałem liderów opinii. Z branżą komunikacji związana jest od ponad 8 lat.

    Doświadczenie zawodowe zdobywała realizując szereg projektów dla takich marek jak: BRITA, Lornamead (CD i Lornamead), Bacardi – Martini, Carlsberg Polska (Okocim i Grimbergen), Electrolux, Soda Stream, Netto czy Złote Tarasy. Ma na swoim koncie także realizację wielu projektów o charakterze edukacyjnym – odpowiadała za przebieg kampanii dla marki Otrivin pod nazwą „Oddychaj przez nos, oddychaj lepiej” oraz za działania dla V edycji kampanii marki Żywiec Zdrój „Mamo, Tato, wolę wodę!”.
    W swojej pracy wykorzystuje nowoczesne narzędzia dotarcia oraz buduje komunikację opartą na kreowaniu wartościowych i angażujących treści, także z udziałem ambasadorów marek. Aktywnie wdraża nowe rozwiązania, które pozwalają prowadzić działania w bardziej efektywny sposób.
    Monika ukończyła dziennikarstwo na Uniwersytecie Warszawskim, a obecnie studiuje zarządzanie w Szkole Głównej Handlowej.

  • Jarosław Sutarzewicz

    Senior Advisor

    Jarosław Sutarzewicz jest doświadczonym specjalistą ds. public affairs i komunikacji z administracją publiczną. Jako Director Public Affairs & Defense wspiera klientów Hill+Knowlton Strategies w budowaniu trwałych relacji z sektorem publicznym oraz współtworzeniu strategii z zakresu public policy i advocacy.

    Pracuje dla klientów korporacyjnych i instytucjonalnych, takich jak Boeing, Janssen-Cilag oraz Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Warszawie. Posiada również doświadczenie w zakresie zarządzania projektami i eventami, oraz baz danych typu CRM.
    Bezpośrednio przed dołączeniem do zespołu agencji Hill+Knowlton Strategies pracował jako szef protokołu w ambasadzie USA w Warszawie. Był odpowiedzialny za kontakty placówki z przedstawicielami rządu i sektora prywatnego. Posiada szeroką wiedzę na temat polskiej sceny politycznej oraz praktykę w realizacji projektów międzysektorowych.
    Wcześniej, w Polskim Funduszu Kapitałowym, Jarosław Sutarzewicz koordynował projekt wdrożenia portalu B2B oferującego rozwiązania offsetowe dla sektora obronnego. Jako certyfikowany trener oraz doświadczony tłumacz języka angielskiego wie jak przełożyć skomplikowane kwestie na praktyczne rozwiązania w biznesie.
    Jarosław Sutarzewicz jest ekspertem w zakresie protokołu dyplomatycznego i etykiety w biznesie. Ukończył studia na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

    Grzegorz Szczepański

    Chief Executive Officer

    Z branżą public relations związany od ponad 20 lat. Jeden z najbardziej doświadczonych praktyków public relations w Polsce, posiadający rozległe doświadczenie w zarządzaniu komunikacją w największych polskich korporacjach. Ekspert w dziedzinie strategii korporacyjnych i komunikacji kryzysowej.