Agnieszka Kleczyk

Account Executive, Corporate Practice

W zespole Hill+Knowlton Strategies Agnieszka pracuje na stanowisku Account Executive. Jako członek działu Corporate Practice realizuje projekty komunikacyjne dla klientów z branży energetycznej. Obecnie pracuje dla Shell oraz prowadzi projekty dla firmy Sofidel Polska.

Przed dołączeniem do Hill+Knowlton Strategies Agnieszka pracowała w VALKE Media na stanowisku Specjalisty ds. PR. W tym okresie była odpowiedzialna za opracowanie strategii oraz realizację projektów dla Laboratorium Kosmetycznego Joanna, spółki Phenicoptere oraz Form Up. Wcześniej Agnieszka była Konsultantem ds. PR w agencji Bussiness & Culture, w której odpowiadała za obsługę Wydawnictwa BOSZ. Swoją karierę w branży PR rozpoczęła w Media Metropolis, gdzie a do jej głównych zadań należało wsparcie projektów realizowanych dla Gazpromu, Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie oraz Domu Aukcyjnego Piękna Gallery. Agnieszka ma również duże doświadczenie w relacji oraz promocji projektów społecznych i artystycznych.

Agnieszka jest absolwentką historii sztuki, którą ukończyła na Uniwersytecie Warszawskim. Studiowała również dziennikarstwo (specjalizacja: dokumentalistka) oraz kulturoznawstwo.