Amanda Amama

Account Executive, Technology Practice

Amanda w dziale Technology Practice zajmuje stanowisko Account Executive. Do Hill+Knowlton Strategies Poland dołączyła w sierpniu 2015 roku. W zespole Technology zajmuje się działaniami komunikacyjnymi oraz social media marki Spotify, jest również częścią zespołu pracującego dla Ubera. Wspierała także działania dla Facebooka oraz P4.

Swoje pierwsze doświadczenia w branży PR zdobywała w agencji QL CITY Music & Entertainment PR, gdzie realizowała projekty dla Związku Producentów Audio Video (ZPAV). Była odpowiedzialna m.in. za przygotowanie konferencji „Trade Mission to Poland” dla przedstawicieli brytyjskiego rynku muzycznego z organizacji British Phonographic Industry (BPI) oraz Music Publishers Association (MPA), a także wspierała organizacyjnie i komunikacyjnie galę rozdania nagród Fryderyk 2015.

Obecnie Amanda realizuje studia magisterskie na kierunku Zarządzanie w wirtualnym środowisku na Akademii Leona Koźmińskiego. Absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Warszawskim.