Anita Treścińska

Social Media Specialist, Digital & Influencer Marketing Department

Digital marketing, szczególnie szeroko pojęte social media i współpraca z influencerami, to jedna z pasji Anity, która przekuwa się w doświadczenie zawodowe. Przygodę z online marketingiem rozpoczęła cztery lata temu jako wolontariuszka dwóch międzynarodowych festiwali – Fotofestiwalu oraz Łódź Design Festival. Dwa lata później podjęła pracę dla ŁDF, gdzie była odpowiedzialna za prowadzenie social media, zarządzanie stroną internetową, współpracę z dziennikarzami i promocję łódzkiego festiwalu designu.

Na bieżąco śledzi trendy w mediach społecznościowych, designie i nowych technologiach, poszerzając swoją wiedzę w tych dziedzinach.

Przed dołączeniem do zespołu H+K Strategies współtworzyła również magazyn Fashion Daily, gdzie do jej obowiązków należało recenzowanie pokazów, przeprowadzanie wywiadów i śledzenie trendów w branży modowej. Zdobyte doświadczenie pozwoliło jej na stałe rozwijanie  warsztatu dziennikarskiego. Mieszkając w Berlinie, podjęła pracę dla niemieckiej firmy coworkingowej, gdzie była odpowiedzialna za prowadzenie kanałów w mediach społecznościowych. W wolnej chwili zajmuje się fotografią.

Anita ukończyła studia dziennikarskie na Uniwersytecie Łódzkim ze specjalizacją PR, reklama i promocja oraz anglistykę na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach.