Anna Grońska

Account Executive, Brand Practice

Anna Grońska w zespole Brand Hill+Knowlton Strategies zajmuje stanowisko Account Executive. Anna jest odpowiedzialna między innymi za działania komunikacyjne oraz media relations klientów z sektora FMCG, retail oraz food & beverages. Doświadczenie w zakresie działań PR zdobywała podczas pracy w agencji 24/7 Communication, gdzie pracowała dla takich klientów jak Lidl, Bosch, Graal, Danone i COTY.

Przed rozpoczęciem praktyk w agencji public relations pracowała w londyńskiej redakcji londynek.net oraz w Grupie Onet.pl SA, gdzie była odpowiedzialna głównie za prace redakcyjne. Z public relations związana jest od dwóch lat. W tym czasie zajmowała się komunikacją liderów branży spożywczej, w tym organizacją eventów, współpracą z influencerami oraz media relations.

Anna jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego oraz komunikacji medialno-marketingowej na Uniwersytecie im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.