Joanna Manarczyk

Associate, Technology Practice

Joanna pracę w branży PR rozpoczęła w 2008 roku. Posiada szerokie doświadczenie w pracy dla marek z sektora nowych technologii.
Joanna jest członkiem zespołu Technology Practice w Hill+Knowlton Strategies Poland od kwietnia 2014 roku. Obecnie odpowiada za planowanie strategiczne i realizację działań dla firm z sektora nowych technologii oraz FMCG. Współpracuje z ING Bankiem Śląskim oraz trzema markami z portfolio MASPEX – Tiger, Tymbark oraz Kubuś. Wcześniej pracowała dla Noki, Microsoft Devices, Panasonic, Globe Trade Center a także Wolters Kluwer.
Realizowała strategie dla firm: Dow Chemicals, Orco Property Group, Douwe Egberts w agencji Headlines Porter Novelli; OSRAM oraz Natura Drogerie w Pegasus Public Relations, natomiast w Monday PR odpowiadała za komunikację z mediami dla Huawei, Kingston, Farnell element14 oraz Stowarzyszenia Nadzieja Na Euro.
Ukończyła Instytut Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji, UW.