Katarzyna Fabjaniak

Group Account Director, Brand & Corporate Practice

Jako Group Account Director w H+K odpowiada za zarządzanie i strategiczny rozwój klientów z obszaru komunikacji korporacyjnej i produktowej. Odpowiada za jakość obsługi oraz efektywność działań realizowanych dla Klientów.

Swoje wieloletnie doświadczenie zdobywała pracując dla największych Klientów reprezentujących różne branże m.in. FMCG, entertainment, transportową, energetyczną, real estate czy pharmaceutical. Pracowała m.in. dla takich marek, jak McDonald’s, Procter & Gamble, LIDL, Lotte Wedel, Robert BOSCH, Reebok, Grupa Żywiec, CEDC, Diageo, Wizz Air, Mobilis, Groupe SEB, UPC, Disney Channels, Unilever, Coca Cola, Grupa LUX MED, GlaxoSmithKline, Grunenthal, SCA Hygiene Products, Grupa PHN SA, SGI Baltis, ATAL, Globe Trade Centre (GTC), Gaspol, Gazprom. Posiada doświadczenie w zarządzaniu projektami międzynarodowymi i ich implementacji na lokalnych rynkach. W H+K odpowiadała m.in. za kompleksową realizację kampanii Procter & Gamble „Dziękuję Ci Mamo” na 9 rynkach CE.

Specjalizuje się w planowaniu i realizacji strategii komunikacji zintegrowanej marek i firm, a także komunikacji kryzysowej. Posiada silne kompetencje w obszarze komunikacji wewnętrznej, employer branding oraz CSR. W swojej pracy przede wszystkim stawia na efektywność, wysoką jakość pracy oraz realizację celów.

Autorka publikacji naukowych i tekstów w mediach. Prowadzi szkolenia z zakresu wystąpień medialnych, komunikacji kryzysowej oraz komunikacji zintegrowanej.

Absolwentka Szkoły Strategii Marki przy SAR, Uniwersytetu Warszawskiego i Uniwersytetu Muzycznego. Zwyciężczyni konkursu na najbardziej kreatywny zespół PR w Polsce w konkursie Cannes Lions.