Katarzyna Fabjaniak

Group Account Director, Brand & Corporate Practice

Jako Group Account Director w H+K odpowiada za zarządzanie i strategiczny rozwój klientów z obszaru komunikacji korporacyjnej i produktowej. Odpowiada za jakość obsługi oraz efektywność działań realizowanych dla Klientów.
Swoje doświadczenie zdobywała pracując dla największych Klientów reprezentujących różne branże. Pracowała m.in. dla takich marek, jak McDonald’s, Procter & Gamble, LIDL, Netto, Lotte Wedel, Robert BOSCH, Huawei, Grupa Żywiec, Coca Cola, Maspex, Wizz Air, Mobilis, Groupe SEB, UPC, Disney Channels, Reebok, Grupa LUX MED, GlaxoSmithKline, Złote Tarasy, Grupa PHN SA, SGI Baltis, ATAL, GTC, Wienerberger, Gaspol czy Shell.
Specjalizuje się w zarządzaniu projektami międzynarodowymi i ich implementacji na lokalnych rynkach. W H+K odpowiadała m.in. za kompleksową realizację kampanii Procter & Gamble „Dziękuję Ci Mamo” na 9 rynkach CE. Obecnie odpowiada m.in. Za zarządzanie regionalnym zespołem dla Huawei odpowiedzialnym za zarządzanie 12 rynkami w CEE i Nordykach, które pokrywają 26 krajów. Posiada także silne kompetencje w obszarze komunikacji kryzysowej. W swojej pracy przede wszystkim stawia na efektywność, wysoką jakość pracy oraz realizację celów.
Autorka publikacji naukowych i tekstów w mediach. Prowadzi szkolenia z zakresu wystąpień medialnych, komunikacji kryzysowej oraz komunikacji zintegrowanej.
Absolwentka Szkoły Strategii Marki przy SAR, Uniwersytetu Warszawskiego i Uniwersytetu Muzycznego. Zwyciężczyni konkursu na najbardziej kreatywny zespół PR w Polsce w konkursie Cannes Lions.