Małgorzata Sierpińska

Client Service Director, Head of Technology Practice

Małgorzata odpowiada w H+K Strategies za Client Service i wspiera kluczowe projekty. Jest także szefem działu Technology. W branży PR od 2004 roku. Posiada doświadczenie w obszarze komunikacji korporacyjnej, produktowej, kryzysowej. Pracowała i realizowała strategie PR dla firm z sektora IT, energetycznego, finansowego, FMCG, a także prowadziła nagradzane kampanie edukacyjne.

Do zespołu H+K Strategies dołączyła w 2008 r. Pracowała dla polskich i międzynarodowych klientów, takich jak: PGE, KRUK SA, Polska Izba Książki (SABRE Award EMEA 2016 za najlepszą kampanię w regionie Baltic, Digital Communications Award 2016 w kategorii Public Affairs, Złote Spinacza 2015 w kategorii Public Affairs oraz w kategorii Kultura & środki masowego przekazu), Microsoft (wyróżnienie Złote Spinacze 2013 za launch Windows 8 na polskim rynku), Nokia, Samsung, Sony, Philips, Beko, Rexona, a także Procter & Gamble (międzynarodowa kampania „Dziękuję Ci Mamo!” realizowana we współpracy z 9 rynkami w Europie, wyróżniona w konkursie Złote Spinacze 2012).

Kierowała także nagrodzonym Złotym Spinaczem 2009 projektem poświęconym problemowi nieświadomie pijanych kierowców: „Alkocasco – Alkomat w każdym aucie” dla marki Soplica, a także kampaniami dedykowanymi bezpieczeństwu ruchu drogowego – „Dajemy Ci wolną rękę” (Nokia) oraz „ROSYPE” (Michelin).

Przed rozpoczęciem pracy w branży PR pracowała w prestiżowych mediach – Przekrój, Wprost oraz radio Tok FM. Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.