Marta Zienkiewicz

Social Media & Influencer Marketing Manager, Digital & Influencer Marketing Department

Marta Zienkiewicz specjalizuje się w influencer marketingu, kampaniach digitalowych i social mediach.
Na bieżąco śledzi nowe trendy w branży reklamowo-interaktywnej, mediach społecznościowych, jak również nowości w obszarze technologii, digital PRu oraz marketingu Word of Mouth. Analizuje, jak możliwości stworzone przez cyfrowe media, innowacyjne rozwiązania i technologie, mogą zostać zintegrowane z ogólnymi działaniami marketingowymi i aktywnościami z zakresu PRu, w celu osiągnięcia najlepszych rezultatów.
Przed dołączeniem do H+K Strategies w marcu 2016 roku, pracowała dla wiodącej platformy influencer marketingu, Buzzoole, co pozwoliło jej pozyskać cenną wiedzę w tej dziedzinie. Jej doświadczenie obejmuje m.in. znajomość specyfiki social mediów, umiejętność prowadzenia skutecznych kampanii digital, jak również budowania długotrwałych relacji z międzynarodowymi influencerami.
Marta jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego (Katedry Studiów Interkulturowych Europy Środkowo-Wschodniej) oraz Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie (Wydział Sztuki Mediów). Ponadto brała udział w programie Erasmus na Uniwersytecie w Granadzie (Wydział Sztuk Pięknych).