Melania Wawrzyniak

Junior Account Executive, Brand Practice

Melania Wawrzyniak w zespole Brand Hill+Knowlton Strategies zajmuje stanowisko Junior Account Executive. Obecnie jest odpowiedzialna za działania komunikacyjne klientów z sektora FMCG, takich jak Coca-Cola, Grupa Żywiec i Max Premium Burgers.

Zdobywała swoje doświadczenie organizując Inżynierskie Targi Pracy, warsztaty i bale, prowadząc profile tych projektów w social mediach oraz tworząc grafiki podczas działania w Board of European Students of Technology, gdzie pełniła funkcję Wiceprezesa ds. Promocji w 2016/2017 roku.

Jako członek zespołu Brand, specjalizuje się w media relations klientów z sektora FMCG, w szczególności z sektora Food and Beverage. W Hill+Knowlton Strategies Poland jej największym wyzwaniem był launch Max Premium Burgers w Polsce, gdzie była odpowiedzialna za media relations i organizację wydarzeń. Obecnie działa w zespole zajmującym się wprowadzeniem na rynek najnowszego produktu w portfolio firmy Coca-Cola, napoju herbacianego FUZETEA.

Obecnie studiuje Dziennikarstwo i Komunikację Społeczną w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej.