Tomasz Boguszewicz

Associate, Corporate Practice

Tomasz jest ekspertem w dziedzinie komunikacji korporacyjnej i relacji z mediami. Jest byłym dziennikarzem ekonomicznym największych polskich dzienników, m.in. „Rzeczpospolitej” i „Gazety Giełdy Parkiet”. Publikował także w „Bloomberg Businessweek” i „Dzienniku Gazecie Prawnej”, a wcześniej m.in. w „Gazecie Wyborczej”.
Jako dziennikarz specjalizował się w analityce spółek giełdowych, w szczególności branż ICT, telekomunikacji i finansowej. Zajmował się także tematyką społeczeństwa informacyjnego. Współtworzył coroczny ranking innowacyjnych samorządów dziennika „Rzeczpospolita”.
W zespole H+K Strategies od 2013 r. Wcześniej przez dwa lata dbał o komunikację zewnętrzną takich klientów jak First Data Polska, właściciela marki Polcard, Grupy Nokaut, Sophos, Payal oraz Wonga.com. Był także odpowiedzialny za projekty komunikacyjne takich klientów jak Evernote i BASF Polska na polskim rynku. Uczestniczył także w tworzeniu strategii komunikacyjnej Bird & Bird, międzynarodowej kancelarii prawnej specjalizującej się w ochronie własności intelektualnej.
W H+K Strategies pracuje lub pracował dla takich klientów jak GTC S.A. (branża nieruchomości), AgustaWestland/Leonardo Helicopters, Boeing (branża zbrojeniowa), Wärtsilä (energetyka) oraz Uber (transport, technologie) i Facebook (technologie). Tomasz odpowiada za tworzenie contentu, w tym kluczowych artykułów, komentarzy i polemik, publikowanych w imieniu klientów w mediach, np. w tygodniku „Polityka”.
Tomasz jest takżwe członkiem zespołu komunikacji kryzysowej H+K Strategies. Współprowadzi także szkolenia medialne dla klientów H+K Strategies.