Hill+Knowlton Strategies z nowym dyrektorem ds. projektów strategicznych

Biuro prasowe

Hill+Knowlton Strategies z nowym dyrektorem ds. projektów strategicznych

Do zespołu kierowniczego Hill+Knowlton Strategies dołączyła Katarzyna Antoniszewska, która objęła stanowisko dyrektora ds. projektów strategicznych i będzie odpowiedzialna m.in. za rozbudowanie kompetencji zespołu w sektorze lifestyle.

Katarzyna Antoniszewska, dyrektor ds. projektów strategicznych

Katarzyna Antoniszewska, dyrektor ds. projektów strategicznych

Katarzyna Antoniszewska z branżą PR związana jest od blisko 20 lat. Jest ekspertem w obszarze komunikacji korporacyjnej oraz produktowej (brand PR). Bezpośrednio przed dołączeniem do zespołu Hill+Knowlton Strategies, jako PR Manager ds. Digital & E-Commerce w Grupie TVN,  odpowiadała za kompleksowe zarządzanie wizerunkiem marki Player, najbardziej angażującego serwisu OTT w Polsce. Zajmowała się również komunikacją programów z anteny głównej.

Wcześniej, przez ponad 10 lat, budowała swoje kompetencje w Grupie Żywiec S.A., gdzie m.in zarządzała całościowym procesem rebrandingu firmy, który w międzynarodowym konkursie Transform Awards 2012 zdobył nagrodę „Gold Price for Best Rebrand by region: Baltic region”. Równocześnie odpowiadała za kształtowanie relacji Grupy Żywiec ze środowiskami opiniotwórczymi branży piwowarskiej m.in. poprzez organizację największego w tej części Europy święta piwa „Festiwal Birofilia”.

 

 

 

 

 

 

 

Karolina Sabała

Karolina Sabała

Najbardziej ugruntowanymi zainteresowaniami Karoliny są szeroko pojęte Social Media oraz influencer marketing. Jako początek jej pasji do komunikacji internetowej uważa rozpoczęcie prowadzenia bloga o modzie, który niespodziewanie stał się ogromnym sukcesem, tym samym tworząc okazję do rozwoju personalnych umiejętności i współpracy z międzynarodowymi markami.

Proponowane