Hill+Knowlton Strategies rozbudowuje zespół kierowniczy agencji, awansują Monika Podsiadło i Jarosław Sutarzewicz
Biuro prasowe

Hill+Knowlton Strategies rozbudowuje zespół kierowniczy agencji, awansują Monika Podsiadło i Jarosław Sutarzewicz

Agencja Hill+Knowlton Strategies wzmacnia swój zespół kierowniczy, do którego od października tego roku dołączyli Monika Podsiadło, awansowana na stanowisko Account Director oraz Jarosław Sutarzewicz, promowany do funkcji Director Public Affairs & Defense. Oboje związani są z agencją od kilku lat.

 

„W H+K Strategies wierzymy, że prawdziwa wartość usług public relations objawia się wówczas, gdy konsultanci dzielą pasję do tego zawodu z dogłębną wiedzą na temat branży i biznesu, w których działają ich klienci. Awans i powołanie Moniki i Jarka do zespołu kierowniczego agencji to dowód, że właśnie w ten sposób postrzegamy swoje miejsce na polskim rynku PR, dostarczając naszym zleceniodawcom doświadczenie współpracy oparte na partnerstwie wynikającym z wiedzy i zrozumienia ich potrzeb. Obydwoje są wybitnymi konsultantami i legitymują się unikalnym doświadczeniem w obsłudze klientów w reprezentowanych przez nich sektorach.”
– mówi Grzegorz Szczepański, CEO Hill+Knowlton Strategies.

 

Monika Podsiadło, Account Director

Monika Podsiadło, Account Director

Monika Podsiadło posiada blisko 10-letnie doświadczenie
w branży public relations, które zdobywała pracując w agencji Hill+Knowlton Strategies (2009-2012, ponownie od 2016 roku) oraz Multi Communications (2012-2016). Specjalizuje się
w Brand PR, z naciskiem na komunikację marek z takich branż jak: retail, interior design, FMCG oraz z segmentu beauty.
Na stanowisko Account Director w zespole Komunikacji Marketingowej awansowała z pozycji Senior Associate.

Obecnie będzie odpowiadała za wzmocnienie i rozbudowę kompetencji wykraczających poza tradycyjny repertuar działań public relations oraz dbałość o jak najwyższy poziom świadczonych usług. Jest absolwentką dziennikarstwa
i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Równolegle studiuje też finanse w Szkole Głównej Handlowej
w Warszawie. Prywatnie jest miłośniczką gotowania oraz literatury iberoamerykańskiej.

 

 

Jarosław Sutarzewicz, Director Public Affairs & Defense

Jarosław Sutarzewicz, Director Public Affairs & Defense

Jarosław Sutarzewicz to doświadczony ekspert w obszarze budowania i rozwijania relacji sektora prywatnego z administracją publiczną. Dołączył do zespołu H+K Strategies w 2016 roku jako Senior Advisor po wieloletnim okresie pracy
w ambasadzie USA w Warszawie, gdzie kierował Sekcją Protokolarną. Karierę zawodową zaczynał w Polskim Funduszu Kapitałowym, gdzie odpowiadał m.in. za wdrożenie międzynarodowego portalu B2B oferującego rozwiązania offsetowe dla sektora obronnego.

Obecnie pracuje dla klientów korporacyjnych i instytucjonalnych, współtworząc strategie z zakresu public policy i advocacy. Na nowym stanowisku planuje dalszy rozwój kompetencji zespołu w obsłudze firm z branży lotniczej
i obronnej oraz prowadzeniu multi-kanałowych kampanii na rzecz instytucji europejskich. Jest też w gronie trenerów H+K, którzy szkolą konsultantów agencji z regionu EMEA w zakresie client service i strategii komunikacji. Ukończył Uniwersytet
im. Adam Mickiewicza w Poznaniu na Wydziale Anglistyki.

 

Zespół kierowniczy Hill+Knowlton Strategies liczy obecnie 7 osób. Oprócz awansowanych Moniki Podsiadło i Jarosława Sutarzewicza należą do niego: Katarzyna Kamińska, Executive Vice President , Katarzyna Fabjaniak, Managing Director, Katarzyna Antoniszewska, Director Lifestyle, Media & Entertainment, Marcin Galecki, CFO i Grzegorz Szczepański, CEO.

Hill+Knowlton Strategies to silny gracz na polskim rynku usług doradczych, z ugruntowaną pozycją i międzynarodowym zasięgiem działań. Pierwszy oddział H+K Strategies powstał ponad 90 lat temu w Stanach Zjednoczonych; dziś firma posiada 87 biur na całym świecie, a w Polsce istnieje od ponad 20 lat. Hill+Knowlton Strategies reprezentuje filozofię piątego krzesła. Klienci agencji czerpią z sieciowej struktury, otrzymując znajomość lokalnego rynku i doradztwo na międzynarodowym poziomie. Kampanie Hill+Knowlton Strategies zostały docenione w Polsce i na świecie, m.in. w najważniejszych konkursach międzynarodowych jak Cannes Liones i European Excellence Awards, a także polskich Złotych Spinaczach. Agencja zdobyła także nagrodę Digital Communication Award oraz Global SABRE Award. Hill+Knowlton Strategies jest częścią WPP – globalnej grupy operującej w sektorze usług komunikacyjnych, zatrudniającej blisko 175 000 osób w 3000 biur w 110 państwach.

Proponowane