Hill+Knowlton Strategies wspiera komunikację TEDxWarsaw 2018
Biuro prasowe

Hill+Knowlton Strategies wspiera komunikację TEDxWarsaw 2018

Już jutro, 22 marca, odbędzie się 9. edycja TEDxWarsaw. Podobnie jak w zeszłym roku, komunikację wydarzenia wspiera agencja Hill+Knowlton Strategies. Podczas tegorocznego wydarzenia niesamowici mówcy zaprezentują swoją interpretację hasła edycji 2018 – „Men & Women”, a Multikino Złote Tarasy na kilka godzin przemieni się w świat dedykowany naukowcom, ludziom kultury, działaczom społecznym, wolontariuszom i wynalazcom.

Nadchodząca edycja TEDxWarsaw odbędzie się pod bardzo aktualnym ostatnio w dyskusji publicznej tematem: Men & Women. Wśród kwestii poruszanych podczas TEDxWarsaw 2018 znajdą się zagadnienia z zakresu zdrowia, projektowania interakcji, mobilności, szklanego sufitu, ekonomii behawioralnej, seksualności i architektury.

Komunikację wydarzenia wspiera Hill+Knowlton Strategies. Za jego produkcję kolejny raz odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v MATT. Zgodnie z filozofią Paperless jednego z Partnerów, Billennium, oraz dzięki interaktywnemu urządzeniu Samsung Flip, występy zostaną uwiecznione nie tylko w formie wideo, ale również elektronicznych rysunków. Zapraszamy do oglądania TEDxWarsaw 2018 także online na tedxwarsaw.org/live.

Agnieszka Bień

Agnieszka w zespole Brand Practice Hill+Knowlton Strategies zajmuje stanowisko Junior Account Executive. Od początku pracy w agencji w 2016 wspiera dział Brand Practice w działaniach komunikacyjnych dla takich klientów jak: Netto czy 3M w ramach pierwszych w Polsce zawodów „Starcie Szlifierzy” skierowanych do branży szlifierskiej. Obecnie jest odpowiedzialna również za działania komunikacyjne dla Salatino i SuperFish – dwóch marek należących do grupy GRAAL.

Przed rozpoczęciem pracy w H+K Strategies zdobywała doświadczenie w magazynie Lounge, dwutygodniku VIVA! oraz prowadziła dwa branżowe portale Social Press i Marketing Link.

Agnieszka jest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego (Instytut Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej). Obecnie studiuje na kierunku Dziennikarstwo i medioznawstwo ze specjalizacją Public Relations i Marketing Medialny na Uniwersytecie Warszawskim.

Proponowane