Hill+Knowlton Strategies współpracuje z grupą GRAAL
Biuro prasowe

Hill+Knowlton Strategies współpracuje z grupą GRAAL

Do grona klientów agencji Hill+Knowlton Strategies dołączyła grupa GRAAL – lider branży przetwórstwa ryb w Polsce. W ramach stałej współpracy agencja zajmuje się komunikacją dwóch marek: Salatino oraz SuperFish.

Agencja Hill+Knowlton Strategies w ramach stałej współpracy jest odpowiedzialna za tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji dla marek Salatino oraz SuperFish, prowadzenie biura prasowego, współpracę z ekspertami zewnętrznymi oraz realizowanie działań z zakresu influencer marketingu.

Linia produktów Salatino zawiera różnorodne smaki gotowych do spożycia sałatek, które są propozycją dla osób aktywnych i poszukujących produktów bez substancji konserwujących.

Marka SuperFish to z kolei szeroki wachlarz wysokiej jakości produktów bez konserwantów takich jak: ryby wędzone, świeże, marynaty, salinaty czy twarożki.

Za obsługę klienta odpowiada zespół konsultantów z departamentu Komunikacji Marketingowej, którym kieruje Katarzyna Fabjaniak, Group Account Director. Klienta pozyskano w drodze rekomendacji, a umowę podpisano na czas nieokreślony.

Agnieszka Bień

Agnieszka w zespole Brand Practice Hill+Knowlton Strategies zajmuje stanowisko Junior Account Executive. Od początku pracy w agencji w 2016 wspiera dział Brand Practice w działaniach komunikacyjnych dla takich klientów jak: Netto czy 3M w ramach pierwszych w Polsce zawodów „Starcie Szlifierzy” skierowanych do branży szlifierskiej. Obecnie jest odpowiedzialna również za działania komunikacyjne dla Salatino i SuperFish – dwóch marek należących do grupy GRAAL.

Przed rozpoczęciem pracy w H+K Strategies zdobywała doświadczenie w magazynie Lounge, dwutygodniku VIVA! oraz prowadziła dwa branżowe portale Social Press i Marketing Link.

Agnieszka jest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego (Instytut Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej). Obecnie studiuje na kierunku Dziennikarstwo i medioznawstwo ze specjalizacją Public Relations i Marketing Medialny na Uniwersytecie Warszawskim.

Proponowane