Hill+Knowlton Strategies wzmacnia kompetencje w zakresie Public Affairs

Biuro prasowe

Hill+Knowlton Strategies wzmacnia kompetencje w zakresie Public Affairs

Anna Zielińska-Rakowicz oraz Wojciech Maćkowski dołączyli do zespołu Hill+Knowlton Strategies. Warszawskie biuro agencji stawia na dalszy rozwój w obszarze public affairs. Nowi pracownicy, związani wcześniej z Polskim Instytutem Spraw Międzynarodowych, wzmocnią kompetencje agencji w zakresie współpracy biznesu z sektorem publicznym.

Anna Zielińska-Rakowicz

Anna Zielińska-Rakowicz Senior Associate, Corporate Practice

Anna Zielińska-Rakowicz współtworzy w Hill+Knowlton Strategies zespół Public Affairs. Wspiera klientów w budowaniu trwałych relacji z sektorem publicznym oraz współtworzeniu strategii z zakresu public policy i advocacy. Pracuje dla klientów korporacyjnych i instytucjonalnych, takich jak Facebook oraz Komisja Europejska. Posiada duże doświadczenie w zakresie zarządzania projektami i eventami.

Przed dołączeniem do Hill+Knowlton była zastępcą dyrektora oraz pełniącą obowiązki dyrektora w Polskim Instytucie Spraw Międzynarodowych (PISM), gdzie odpowiadała za strategiczny rozwój instytutu – ocenianego w międzynarodowych rankingach jako najlepszy na świecie think tank z budżetem poniżej 5 mln dolarów oraz drugi think tank w Europie Środkowo Wschodniej (wg The Global Go To Think Tank Index).

 

 

 

 

Wojciech Maćkowski

Wojciech Maćkowski Senior Account Executive, Corporate Practice

Wojciech Maćkowski jest członkiem zespołu zajmującego się komunikacją korporacyjną i Public Affairs, w szczególności klientami z sektora przemysłu zbrojeniowego. Przed dołączeniem do Hill+Knowlton pracował w Polskim Instytucie Spraw Międzynarodowych, gdzie zajmował się komunikacją z mediami oraz organizowaniem wydarzeń międzynarodowych wysokiego szczebla takich jak na przykład towarzyszące Warszawskiemu Szczytowi NATO, Warsaw Summit Experts’ Forum.

 

 

 

 

 

 

Agnieszka Bień

Agnieszka Bień

Agnieszka w zespole Brand Practice Hill+Knowlton Strategies zajmuje stanowisko Junior Account Executive. Od początku pracy w agencji w 2016 wspiera dział Brand Practice w działaniach komunikacyjnych dla takich klientów jak: Netto czy 3M w ramach pierwszych w Polsce zawodów „Starcie Szlifierzy” skierowanych do branży szlifierskiej. Obecnie jest odpowiedzialna również za działania komunikacyjne dla Salatino i SuperFish – dwóch marek należących do grupy GRAAL.

Przed rozpoczęciem pracy w H+K Strategies zdobywała doświadczenie w magazynie Lounge, dwutygodniku VIVA! oraz prowadziła dwa branżowe portale Social Press i Marketing Link.

Agnieszka jest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego (Instytut Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej). Obecnie studiuje na kierunku Dziennikarstwo i medioznawstwo ze specjalizacją Public Relations i Marketing Medialny na Uniwersytecie Warszawskim.

Proponowane