H+K Strategies na 33. miejscu w światowym rankingu najlepszych kampanii Global SABRE Awards

Biuro prasowe

H+K Strategies na 33. miejscu w światowym rankingu najlepszych kampanii Global SABRE Awards

Kampania #Ocalksiązki autorstwa Hill+Knowlton Strategies, zajęła 33. miejsce w gronie 40 najlepszych światowych projektów, które otrzymały nagrodę Global SABRE Awards oraz 33. miejsce spośród 300 zwycięzców konkursów regionalnych.

Global SABRE Awards to nagroda, którą otrzymują tylko najlepsze światowe projekty wyróżniające się w konkursach regionalnych. W tegorocznej edycji z 5000 zgłoszonych wybrano 40 zwycięskich kampanii, w tym z regionu EMEA. Wśród nich jedyny polski projekt to #Ocalksiążki. Nagrody zostały wręczone podczas PRovoke16, 5. edycji Global PR Summit, który odbył się w dniach 24-26 października w Miami.

Kampania #OcalKsiążki miała na celu zbudowanie poparcia dla Ustawy o książce, której założeniem było wprowadzenie jednolitej ceny na nowości wydawnicze, która obowiązywałaby przez okres 12 miesięcy od ich debiutu na rynku.

To już 5. nagroda dla kampanii #Ocalksiażki. Projekt został już nagrodzony dwoma Złotymi Spinaczami w 13. edycji konkursu w kategoriach Public Affairs i Lobbying, Kultura i Media, nagrodą Gold SABRE Award (2016) oraz Digital Communication Award (2016).

Załączniki

Hanna Żurek

Hanna Żurek

Od początku dołączenia do agencji w 2015 roku wspierała team w szeroko pojętych działach komunikacyjnych dla takich klientów jak ITM – Grupa Muszkieterów, Janssen oraz Globe Trade Centre. Obecnie jest odpowiedzialna za działania z zakresu media relations oraz public affairs dla Shell Polska oraz Komisji Europejskiej.

Proponowane