H+K Strategies rozpoczyna współpracę z Galderma Polska – ekspertem w obszarze dermatologii

Biuro prasowe

H+K Strategies rozpoczyna współpracę z Galderma Polska ekspertem w obszarze dermatologii

Do portfolio klientów agencji Hill+Knowlton Strategies dołączyła firma Galderma Polska, należąca do grupy Nestlé Skin Health. Galderma to jedna z wiodących firm farmaceutycznych, specjalizujących się w obszarze dermatologii,  posiadająca szerokie portfolio terapii oraz kosmetyków dermatologicznych, jak również usług z zakresu medycyny estetycznej.

W ramach współpracy H+K Strategies wesprze Galdermę w działaniach komunikacyjnych dotyczących obszaru trądziku różowatego, obejmujących współpracę z ekspertami oraz planowanie i realizację działań mediowych.

Z ramienia agencji za obsługę klienta odpowiada Katarzyna Walewska (Associate), odpowiedzialna za praktykę Healthcare w Departamencie Komunikacji Marketingowej, kierowanym przez Katarzynę Fabjaniak (Group Account Director). Klienta pozyskano w drodze przetargu.

Agnieszka Bień

Agnieszka Bień

Agnieszka w zespole Brand Practice Hill+Knowlton Strategies zajmuje stanowisko Junior Account Executive. Od początku pracy w agencji w 2016 wspiera dział Brand Practice w działaniach komunikacyjnych dla takich klientów jak: Netto czy 3M w ramach pierwszych w Polsce zawodów „Starcie Szlifierzy” skierowanych do branży szlifierskiej. Obecnie jest odpowiedzialna również za działania komunikacyjne dla Salatino i SuperFish – dwóch marek należących do grupy GRAAL.

Przed rozpoczęciem pracy w H+K Strategies zdobywała doświadczenie w magazynie Lounge, dwutygodniku VIVA! oraz prowadziła dwa branżowe portale Social Press i Marketing Link.

Agnieszka jest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego (Instytut Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej). Obecnie studiuje na kierunku Dziennikarstwo i medioznawstwo ze specjalizacją Public Relations i Marketing Medialny na Uniwersytecie Warszawskim.

Proponowane