H+K Strategies wspiera komunikację Medicover Polska

Biuro prasowe

H+K Strategies wspiera komunikację Medicover Polska

Z początkiem lipca do portfolio Klientów agencji Hill+Knowlton Strategies dołączyła firma Medicover Polska – jedna z wiodących firm świadczących kompleksową opiekę medyczną, obejmującą usługi ambulatoryjne, diagnostykę laboratoryjną, obrazową i opiekę szpitalną w formie abonamentów i ubezpieczeń medycznych, jak i oferty indywidualnej.

Do zadań agencji należy wsparcie Medicover w wybranych projektach z obszaru komunikacji korporacyjnej i produktowej, a także doradztwo w zakresie strategii komunikacyjnej firmy.

Z ramienia agencji za obsługę klienta odpowiada Katarzyna Walewska (Associate), reprezentująca Praktykę Healthcare w Departamencie Komunikacji Marketingowej, który jest kierowany przez Katarzynę Fabjaniak (Group Account Director).

Umowa o współpracy z Klientem została zawarta na czas nieokreślony i obejmuję współpracę przy wybranych projektach.

Medicover Polska jest częścią Medicover – wiodącej międzynarodowej spółki świadczącej usługi opieki zdrowotnej i usługi diagnostyczne działającej od 1995 r. (www.medicover.com). Firma obecna jest we wszystkich regionach Polski. Na koniec 2016 roku posiadała 31 centrów medycznych oraz 1800 placówek współpracujących i partnerskich. Do końca 2016 roku firma miała pod opieką 647 tys. pacjentów. Od 2009 roku firma posiada również własny wielospecjalistyczny Szpital Medicover na warszawskim Wilanowie.

Jako firma medyczna, Medicover w Polsce od ponad 20 lat zapewnia swoim pacjentom pełną opiekę medyczną, obejmującą usługi ambulatoryjne, diagnostykę laboratoryjną i obrazową, stomatologię aż po kompleksową opiekę szpitalną. Usługi dostępne w formie abonamentów i ubezpieczeń medycznych kierowane są zarówno do firm, jak i klientów indywidualnych.

Załączniki

Hanna Żurek

Hanna Żurek

Od początku dołączenia do agencji w 2015 roku wspierała team w szeroko pojętych działach komunikacyjnych dla takich klientów jak ITM – Grupa Muszkieterów, Janssen oraz Globe Trade Centre. Obecnie jest odpowiedzialna za działania z zakresu media relations oraz public affairs dla Shell Polska oraz Komisji Europejskiej.

Proponowane