Katarzyna Kamińska obejmuje funkcję Wiceprezesa Hill+Knowlton Strategies
Biuro prasowe

Katarzyna Kamińska obejmuje funkcję Wiceprezesa Hill+Knowlton Strategies

Z początkiem października br. Katarzyna Kamińska dołączyła do agencji public relations Hill+Knowlton Strategies i objęła nowo utworzone stanowisko Executive Vice President. Nowa wiceprezes będzie współzarządzać firmą, odpowiadać za wzrost biznesu oraz rozwijać ofertę usług w obszarze komunikacji marketingowej współpracując z H+K Strategies Global Center of Creative Strategy w Londynie. Wcześniej przez czternaście lat Katarzyna Kamińska była prezesem i twórcą Havas PR Warsaw (dawniej Euro RSCG Sensors) oraz członkiem globalnego kolektywu Havas PR.

Katarzyna Kamińska, Executive Vice President

Katarzyna Kamińska, Executive Vice President

„W H+K Strategies koncentrujemy się na dostarczaniu klientom usług nieprzeciętnych, wykraczających poza repertuar typowych działań public relations, które w ostatnich latach były poddane agresywnemu procesowi komodytyzacji. Postawiliśmy na zbudowanie doświadczonego zespołu konsultantów, perfekcyjnie zorientowanych w specyfice rynkowej swoich klientów i empatycznie gotowych do podjęcia się najbardziej wymagających wyzwań. Utworzenie stanowiska wiceprezesa w H+K Strategies oznacza przeniesienie tej strategii na poziom kierownictwa firmy, czyli rozbudowę dojrzałego zespołu kierowniczego agencji, który ma być gwarantem wypełniania obietnicy w doświadczeniu pracy z nami.” – powiedział Grzegorz Szczepański, prezes H+K Strategies.

 

„H+K Strategies jest dziś nie tylko jedną z największych agencji public relations globalnie i w Polsce, ale także firmą nieustannie poszukującą innowacji w swojej branży. Cieszy mnie, że w tak dynamicznym środowisku mogę realizować ambicje zawodowe związane z dostarczaniem klientom profesjonalnych usług public relations.” – powiedziała Katarzyna Kamińska, wiceprezes H+K Strategies.

 

Katarzyna Kamińska posiada blisko dwadzieścia lat doświadczenia w komunikacji marketingowej i public relations. Karierę zawodową zaczynała od pracy w dziale marketingu Onet.pl, póżniej przez kilka lat była związana z polską agencją Business Communications Associates SA. W 2003 roku podjęła wyzwanie zbudowania agencji Havas PR Warsaw (wcześniej Euro RSCG Sensors), z którą była związana przez kolejne czternaście lat. Havas PR Warsaw pod przywództwem Katarzyny zdobyła tytuły największej agencji sieciowej
w Polsce, najlepszej agencji sieci Havas oraz lidera rankingu nagród w konkursie Złote Spinacze. Agencja była również wielokrotnie nagradzana w konkursach m.in. KTR, Effie Awards, Sabre Awards oraz Złote Spinacze. W latach 2012-2017 Katarzyna łączyła funkcję prezesa agencji ze współzarządzaniem grupą Havas Worldwide w Polsce oraz była członkiem globalnego kolektywu Havas PR. Katarzyna jest wieloletnim jurorem konkursu Złote Spinacze w Polsce, oceniała również projekty public relations w największych konkursach międzynarodowych m.in. Cannes Lions, Eurobest, Dubai Lynx i Sabre Awards. Ukończyła Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie na kierunku handlu zagranicznego. Prywatnie jest mamą nastoletniego syna, pasjonuje się fotografią i lubi  turystykę miejską.

 

Hill+Knowlton Strategies to silny gracz na polskim rynku usług doradczych, z ugruntowaną pozycją i międzynarodowym zasięgiem działań. Pierwszy oddział H+K Strategies powstał ponad 90 lat temu w Stanach Zjednoczonych; dziś firma posiada 87 biur na całym świecie, a w Polsce istnieje od 20 lat. Hill+Knowlton Strategies reprezentuje filozofię piątego krzesła. Klienci agencji czerpią z sieciowej struktury, otrzymując znajomość lokalnego rynku i doradztwo na międzynarodowym poziomie. Kampanie Hill+Knowlton Strategies zostały docenione w Polsce i na świecie, m.in. w najważniejszych konkursach międzynarodowych jak Cannes Liones i European Excellence Awards, a także polskich Złotych Spinaczach. Agencja zdobyła także nagrodę Digital Communication Award oraz Global SABRE Award. Hill+Knowlton Strategies jest częścią WPP – globalnej grupy operującej w sektorze usług komunikacyjnych, zatrudniającej blisko 175 000 osób w 3000 biur w 110 państwach.

Anna Kołakowska

Anna Kołakowska z branżą PR związała się w 2015 roku. W zespole Healthcare Hill+Knowlton Strategies jest odpowiedzialna między innymi za działania komunikacyjne oraz media relations klientów z sektora healthcare.

Doświadczenie w zakresie działań PR zdobywała w jednej z warszawskich agencji pracując
w obszarach: zdrowia, technologii i lifestyle dla takich klientów jak Bayer, iSpot, TIMEX, Nautica. Wspierała klientów m.in. w działaniach komunikacji zdrowotnej, korporacyjnej, produktowej czy marketingowej.

Anna jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, kierunków: europeistyka (wydziału Centrum Europejskiego) i latynoamerykanistyka (wydzialu CESLA). Studiowała również na Uniwersytecie Karola (Charles University) w Pradze czeskiej.

Proponowane