Anna Grońska​

Account Executive, Corporate Practice

Anna Grońska w zespole Corporate Hill+Knowlton Strategies zajmuje stanowisko Account Executive. Anna jest odpowiedzialna między innymi za działania komunikacyjne oraz media relations dla klientów takich jak: Grupa Żywiec, Wienerberger oraz Komisja Europejska.​

Wcześniej w zespole Brand Hill+Knowlton odpowiadała za działania dla klientów z branży retail oraz food & beverages. Doświadczenie w zakresie działań PR zdobywała podczas pracy w agencji 24/7 Communication, gdzie pracowała dla takich klientów jak Lidl, Bosch, Graal, Danone i COTY.​

W 2018 roku nagrodzona Złotym Spinaczem w kategorii Sektor Spożywczy dla klienta MAX Premium Burgers.

Anna jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego oraz komunikacji medialno-marketingowej na Uniwersytecie im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.