Grzegorz Szczepański

Chief Executive Officer

Z branżą public relations związany od ponad 20 lat. Grzegorz Szczepański to jeden z najbardziej doświadczonych praktyków public relations w Polsce. Posiada rozległe doświadczenie w zarządzaniu komunikacją w największych polskich korporacjach. Ekspert w dziedzinie strategii korporacyjnych i komunikacji kryzysowej.

W latach 2008-2012 Dyrektor ds. Korporacyjnych Grupy Żywiec SA. Przeprowadził całościowy proces rebrandingu firmy, który w międzynarodowym konkursie Transform Awards 2012 zdobył nagrodę „Gold Price for Best Rebrand by region: Baltic region”. W latach 2003-2007 Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej w Banku Pekao SA. Przygotował i przeprowadził proces komunikacji towarzyszący fuzji prawnej Banków Pekao SA i BPH SA. Elementem tego projektu była transformacja dotąd niezależnych banków w nowy monolit, zarówno od strony propozycji rynkowej (repositioning), jak również identyfikacyjnej (rebranding).

Wcześniej przez blisko 10 lat doradca strategiczny w renomowanych agencjach Burson-Marsteller oraz Business Communications Associates (później przekształcona w Edelman Polska), której był twórcą i pierwszym prezesem. W tym okresie doradzał zarządom największych międzynarodowych korporacji działających w Polsce jak Citibank, Unilever, Philip Morris, Johnson&Johnson, GlaxoSmithKline i wiele innych.

Obecnie prezes Związku Firm Public Relations i członek rady ekspertów ThinkThank. Od 2010 r. członek Press Club Polska. W latach 2009-2010 Członek Zarządu Międzynarodowego Stowarzyszenia Public Relations (IPRA Board Member). W 2002 r. uznany przez redakcję miesięcznika Home&Market za jednego z 25 najlepszych polskich managerów (członek „Walnego Zgromadzenia Polskiej Gospodarki”).