Katarzyna Antoniszewska

Dyrektor ds. projektów strategicznych

Katarzyna Antoniszewska z branżą PR związana jest od blisko 20 lat. Ekspert w obszarze komunikacji korporacyjnej oraz produktowej (brand PR). Bezpośrednio przed dołączeniem do zespołu Hill+Knowlton Strategies, jako PR Manager d.s. Digital & E-Commerce w Grupie TVN,  odpowiadała za kompleksowe zarządzanie wizerunkiem marki Player, najbardziej angażującego serwisu OTT w Polsce. Zajmowała się również komunikacją programów z anteny głównej.

Wcześniej, przez ponad 10 lat budowała swoje kompetencje w Grupie Żywiec S.A., gdzie m.in zarządzała całościowym procesem rebrandingu firmy, który w międzynarodowym konkursie Transform Awards 2012 zdobył nagrodę „Gold Price for Best Rebrand by region: Baltic region”. Równocześnie odpowiadała za kształtowanie relacji Grupy Żywiec ze środowiskami opiniotwórczymi branży piwowarskiej, m.in. poprzez organizację największego w tej części Europy święta piwa „Festiwal Birofilia”.