Katarzyna Fabjaniak

Managing Director

Jako Dyrektor Zarządzająca odpowiada za kompleksowy nadzór nad częścią działań operacyjnych polskiego oddziału, a w szczególności nadzoruje client service w agencji. Ponadto odpowiada za rozbudowę i umacnianie kompetencji digital w H+K, ze szczególnym uwzględnieniem wypracowania i wdrażania strategii contentowych dla klientów.​

Swoje doświadczenie zdobywała pracując m.in.. dla takich klientów, jak: Facebook, McDonald’s, Procter & Gamble, MAX Premium Buergers, Black Red White, LIDL, Netto, Lotte Wedel, Robert BOSCH, Reebok, Huawei Grupa Żywiec, CEDC, Diageo, Pernod Ricard Wyborowa, Wizz Air, Mobilis, Groupe SEB, UPC, Disney Channels, Unilever, Coca-Cola, Grupa LUX MED, Medicover, GSK, Janssen, Grunenthal, SCA Hygiene Products, Wienerberger, Grupa PHN SA, SGI Baltis, ATAL, GTC, Gaspol, Shell.​

Specjalizuje się koordynacji projektów o charakterze regionalnym oraz ich lokalnej implementacji. W H+K odpowiadała m.in. za kompleksową realizację kampanii Procter & Gamble „Dziękuję Ci Mamo” na 9 rynkach CE oraz zarządzanie zespołem Huawei HUB odpowiedzialnym za budowanie i wdrażanie strategii komunikacji na 22 rynkach CEE & Nordics.​

Autorka publikacji naukowych i tekstów w mediach. Prowadzi szkolenia z zakresu client service, wystąpień medialnych, komunikacji kryzysowej oraz komunikacji zintegrowanej. ​

Zwyciężczyni konkursu na najbardziej kreatywny zespół PR w Polsce w konkursie Cannes Lions. Jurorka w konkursie Cannes Lions Dubai Lynx Festival.​

Absolwentka Szkoły Strategii Marki przy SAR, Uniwersytetu Warszawskiego i Uniwersytetu Muzycznego. ​