Melania Wawrzyniak​

Junior Social Media and Influencer Marketing Specialist, Digital & Influencer Marketing

Melania Wawrzyniak w zespole Digital & Influencer Marketing Hill+Knowlton Strategies zajmuje stanowisko Junior Social Media and Influencer Marketing Specialist. Obecnie jest odpowiedzialna za działania komunikacyjne klientów: Facebook, Spotify i Max Premium Burgers.

Zdobywała swoje doświadczenie organizując Inżynierskie Targi Pracy, warsztaty i bale, prowadząc profile tych projektów w social mediach oraz tworząc grafiki podczas działania w Board of European Students of Technology, gdzie pełniła funkcję Wiceprezesa ds. Promocji w 2016/2017 roku. Od tamtej pory Melania skupia się na zdobywaniu doświadczenia w dziedzinie PRu, platform internetowych, branży modowej i pracy z influencerami.​

Jako członek zespołu Digital & Influencer Marketing, specjalizuje się w tworzeniu contentu, strategii oraz influencer marketingu dla klientów z sektora FMCG, nowych technologii i platform digitalowych. W Hill+Knowlton Strategies Poland jej największym wyzwaniem był launch Max Premium Burgers i napoju FUZETEA w Polsce, gdzie była odpowiedzialna za komunikację w social media, współpracę z infleuncerami i organizację wydarzeń. W 2018 roku brała udział w konkursie Young Creatives. ​

Obecnie studiuje Dziennikarstwo i Komunikację Społeczną w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej. ​