Monika Podsiadło

Account Director

Monika Podsiadło jest doświadczonym konsultantem i specjalizuje się w realizacji projektów o charakterze konsumenckim i edukacyjnych, także z udziałem liderów opinii. Z branżą komunikacji związana jest od ponad 8 lat.

Doświadczenie zawodowe zdobywała realizując szereg projektów dla takich marek jak: BRITA, Lornamead (CD i Lornamead), Bacardi – Martini, Carlsberg Polska (Okocim i Grimbergen), Electrolux, Soda Stream, Netto czy Złote Tarasy. Ma na swoim koncie także realizację wielu projektów o charakterze edukacyjnym – odpowiadała za przebieg kampanii dla marki Otrivin pod nazwą „Oddychaj przez nos, oddychaj lepiej” oraz za działania dla V edycji kampanii marki Żywiec Zdrój „Mamo, Tato, wolę wodę!”.
W swojej pracy wykorzystuje nowoczesne narzędzia dotarcia oraz buduje komunikację opartą na kreowaniu wartościowych i angażujących treści, także z udziałem ambasadorów marek. Aktywnie wdraża nowe rozwiązania, które pozwalają prowadzić działania w bardziej efektywny sposób.
Monika ukończyła dziennikarstwo na Uniwersytecie Warszawskim, a obecnie studiuje zarządzanie w Szkole Głównej Handlowej.