Account Executive, Brand Practice

Jeżeli jesteś osobą ciekawą świata, która słowo „content” może odmieniać przez wszystkie przypadki, myśl o spotkaniach i rozmowach z dziennikarzami jest dla Ciebie źródłem ekscytacji i nic nie nakręca Cię do działania, tak jak jasno wytyczony cel – to być może szukamy właśnie Ciebie.

H+K Strategies to jedna z najstarszych i najbardziej utytułowanych agencji PR w Polsce, posiadająca globalne zaplecze, wiedzę i standard obsługi, które przekazujemy Naszym pracownikom. Cenimy różnorodność, otwartość (na ludzi, współpracowników oraz nowe wyzwania), pracowitość i odwagę do analitycznego oraz krytycznego myślenia.

Obecnie rekrutujemy na stanowisko Account Executive i szukamy osoby, która posiada smykałkę do tematów lifestylowych, ale jest też otwarta na poznanie tajników działań z takich obszarów jak: B2B, CSR czy employer branding.

Wymagania

– min. 2 lata doświadczenia w pracy w branży PR, przede wszystkim w obszarze komunikacji konsumenckiej / Brand PR
– odpowiedzialność za powierzone zadanie i jego efekty
– wiedza na temat nowych trendów konsumenckich i marketingowych oraz stosowanych narzędzi
– umiejętność analitycznego i krytycznego myślenia
– posiadanie podstawowego warsztatu PR-owego, w tym: biegła umiejętność opracowywania informacji prasowych, analiz, rekomendacji, raportów, podsumowań oraz innych dokumentów wymaganych w codziennej obsłudze Klientów
– umiejętność budowania długotrwałych relacji z mediami
– wiedza, wykształcenie i lekkie pióro
– otwartość, ciekawość, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, proaktywność i odwaga w działaniu
Znajomość języków obcych
biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)

Zakres obowiązków

– realizowanie różnorodnych projektów dla dobrze znanych marek (polskich oraz międzynarodowych) na stanowisku Account Executive w dziale Brand w najstarszej agencji PR na świecie

Gwarantowane

– praca dla polskich i międzynarodowych klientów z obszaru FMCG & retail, beauty oraz interior/exterior design
– zgrany zespół z niebywałą „chemią” oraz różnorodnymi kompetencjami i wieloletnim doświadczeniem
– bogata możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania wiedzy o nowych trendach i narzędziach w komunikacji, udział w szkoleniach wewnętrznych oraz zewnętrznych
– duża swoboda w realizowaniu projektów
– możliwość realizowania złożonych projektów łączących w sobie szereg działań z zakresu komunikacji konsumenckiej, lifestylowej, wewnętrznej, etc.
– szansa na współpracę z pozostałymi działami w Agencji (Tech, Digital, Corpo i Healthcare)
– szlifowanie swoich umiejętności w zakresie obsługi Klienta oraz tworzenia strategii komunikacji
– możliwość czerpania wiedzy i inspiracji z globalnych zasobów Agencji
– szansa na realizowanie międzynarodowych projektów we współpracy z pozostałymi biurami H+K Strategies
– praca w jednej z wiodących agencji PR w Polsce i na świecie (najbardziej utytułowana agencja PR 2015 r., w 2016 r. nagrodzona m. in. 2 międzynarodowymi nagrodami SABRE – jako jedyna w Polsce)
– doskonała atmosfera pracy
– szereg benefitów pracowniczych (karta Multisport, opieka medyczna, a także owoce w każdy poniedziałek i środę i odrobina cukru w każdy Słodki Piątek)

Prosimy o wysłanie CV na adres: praca@hkstrategies.com z dopiskiem w tytule AE Brand.

Pozostałe informacje
Administratorem danych jest Hill and Knowlton Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawa 02-972, ul. Branickiego 17. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Jeśli wyraża Pani/Pan zgodę na wykorzystanie danych w innych procesach rekrutacyjnych prosimy o przesłanie maila na adres praca@hkstrategies.com i w treści wpisać: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Hill and Knowlton Poland Sp. z o.o. moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji”. W takim wypadku Pani/ Pana dane osobowe będą przechowywane w naszych bazach rekrutacyjnych przez najbliższe 12 miesięcy. Na Pani/ Pana żądanie dane mogą być poprawiane lub usunięte przed tym terminem.