Nowa identyfikacja wizualna Hill+Knowlton Strategies podkreśla ekspansję firmy w kierunku kompetencji digital. Agencja ogłasza powołanie dedykowanego zespołu Digital & Influencer Marketing

Biuro prasowe

Nowa identyfikacja wizualna Hill+Knowlton Strategies podkreśla ekspansję firmy w kierunku kompetencji digital. Agencja ogłasza powołanie dedykowanego zespołu Digital & Influencer Marketing

Hill+Knowlton Strategies modernizuje swój wizerunek wprowadzając nowy kod wizualny. Odświeżona szata graficzna oraz nowe logo mają odzwierciedlać zdecydowany zwrot firmy w kierunku usług content marketingowych i umacniania przewagi konkurencyjnej w obszarze nowych technologii.

Całkowicie nowa konstrukcja logotypu to odpowiedź H+K Strategies na dynamiczne zmiany, które zachodzą w branży komunikacyjnej. Ma on prezentować gotowość firmy do ustawicznego rozwoju i proponowania rozwiązań bardziej dopasowanych do błyskawicznie zmieniającego się świata, takich jak komunikacja digital-to-real i real-to-digital. Zmienione logo oraz nowoczesny design podkreślają zorientowanie firmy na przyszłość (prawostronne przejście w piksele ilustruje zwrot ku komunikacji w środowisku digital) z mocnym odniesieniem do profesjonalnego dziedzictwa firmy, która jest obecnie najstarszą agencją PR na świecie (stabilna litera H symbolizuje nazwisko założyciela Johna Hilla, który powołał firmę do życia w 1927 roku).

Wprowadzeniu nowej identyfikacji wizualnej towarzyszy powołanie przez firmę 4-osobowego działu Digital & Influencer Marketing Department w składzie: Marta Zienkiewicz (Social Media & Influencer Marketing Manager), Monika Gnatowicz (Community Manager), Natalia Gorczyca (Social Media Specialist) i Katarzyna Kubajewska (Copywriter).

Wraz z przedstawieniem nowej szaty graficznej następuje relaunch specjalistycznego bloga agencji w całkowicie nowej odsłonie. Na blogu H+K można znaleźć profesjonalne treści na temat najnowszych trendów w szeroko pojętej komunikacji na bieżąco redagowane przez ekspertów H+K Strategies: http://blog.hkstrategies.pl/.

Hanna Żurek

Hanna Żurek

Od początku dołączenia do agencji w 2015 roku wspierała team w szeroko pojętych działach komunikacyjnych dla takich klientów jak ITM – Grupa Muszkieterów, Janssen oraz Globe Trade Centre. Obecnie jest odpowiedzialna za działania z zakresu media relations oraz public affairs dla Shell Polska oraz Komisji Europejskiej.

Proponowane